Home

Hbo go recenze

HBO GO - recenze předplacené online videotéky. 9 minut čtení. Streamovací služba HBO GO je vhodná pro každého, kdo chce mít přístup ke kvalitním seriálům, filmům, dokumentům a dětským pořadům kdykoliv a odkudkoliv Když už máme ten rok 2018, tak prozradím jednu zásadní dobrou zprávu, HBO GO si můžete už pořídit přímo od českého HBO.Konečně došlo k dlouho žádanému a prostě si na hbogo.cz můžete službu objednat a se zřízeným účtem vesele sledovat - první měsíc je navíc na zkoušku zdarma - další měsíce už budete platit 199 (do září 2018) 129 Kč

TIP#982: Jak si opatřit HBO GO (a HBO vůbec) a jak se na

HBO GO - Recenze online videotéky. Jak sledovat měsíc úplně zadarmo? Publikováno 25. 7. 2019 v kategorii Volný čas. HBO GO je online streamovací služba, která nabízí přístup k vlastním pořadům, seriálům, pohádkám, filmům a dokumentům. Pro sledování nemusíte kupovat žádný další přístroj, zvolené pořady si. HBO GO: Novinky a tipy na srpen 2020. Legrační horory, klasické parodie, spielbergovská sci-fi, uberovská akční komedie či oceňované brazilské drama. To vše a mnohem více můžete vidět v srpnu.. HBO GO v říjnu 2020: nejlepší nové filmy a seriály 2.10.2020 , Jáchym Šlik , aktualita Pro další podzimní měsíc si HBO připravilo švédský krimi seriál Medvědín a thriller Mělas to vědět

Na HBO GO nyní můžete sledovat dvě nové hvězdně obsazené minisérie, filmovou novinku s Tomem Hanksem, skvělý letadlový thriller nebo český dokument o tom, jak složité může být v dnešní době najít vhodného partnera Na HBO a HBO GO odstartovala šestidílná minisérie Mělas to vědět (The Undoing) s Nicole Kidman a Hugh Grantem. Pojednává o úspěšné terapeutce Grace Fraserové, jejím manželovi Jonathanovi a milovaném synkovi, který navštěvuje prestižní soukromou školu v New Yorku. Jejich zdánlivě idylický život se však znenadání obrátí naruby - bezcitná vražda, zmizelý. Nabídka videoték čítá tisíce hodin zábavy, původní obsah je v češtině, zahraniční je většinou titulkovaný, případně dabovaný do češtiny. V článku porovnáváme videotéky HBO GO, Netflix, Google Play, Amazon Prime a některé další. Nejlepší videotéka 2020: Srovnání Netflix, HBO GO a dalšíc

Lze koukat i na LG při registraci HBO GO napřímo (jak píše Dušan v příspěvku z 18.12.2018) - - včera úspěšně vyzkoušeno. Je třeba spustit tu správnou HBO GO aplikaci (v LG Content Storu jsou dvě - viz příspěvek od Antonína z 21.12.2018), v té nesprávné je i napsáno (myslím, že je to v části nazvané Přihlášení), že je tato aplikace určena pouze pro. Recenze aplikace HBO GO do vašeho tabletu, mobilu nebo počítače V současné době se s mobilními TV aplikacemi doslova roztrhl pytel. Vedle O2 TV a T-Mobile TV je zde i HBO se svojí nabídkou online televize HBO GO

Ani HBO GO mě zprvu nenadchlo, spíše než obsah ale byla na vině dočasná nefunkčnost aplikace, kterou se naštěstí podařilo vyřešit a již nezopakovat. Čeština Z obou srovnávaných služeb je na tom s češtinou nejlépe HBO GO, které nabízí poměrně slušnou sbírku titulů nejenom s českými titulky, ale také s českým. Diskuze pod článkem: Služba HBO GO přišla s výrazným zlevněním. Z původních 199 Kč měsíčně cena spadla na 129 Kč a nejedná se přitom o nějakou časově omezenou akci. Nová cena platí pro nové i stávající předplatitele. A jinak stále platí, že pro nováčky j

iPhone Mac Apple Watch Návody Recenze. HOT. Vánoční dárky HomePod mini. Nejlepší filmy na HBO GO: 13 skvělých filmů, které si zaslouží vaší pozornost Filmové novinky na HBO GO, které by vám tento týden neměly uniknout (13. 7. 2020 - 19. 7. 2020) 19. 7. 2020. Filmové novinky na HBO GO, které byste si v srpnu neměli. HBO GO si pro listopad připravilo i několik zajímavých premiér. Diváci se mohou těšit na horor To Kapitola 2 (It: Chapter Two) podle Stephena Kinga, ruský životopisný snímek Humorista (Yumorist), akční sci-fi Alita: Bojový anděl (Alita: Battle Angel) nebo film se známým hrdinou počítačových her Ježek Sonic (Sonic the Hedgehog).. HBO GO patří mezi velmi populární streamovací služby. Sledovat ji můžete v prostředí webového prohlížeče, na Apple TV i na svých iOS a iPadOS zařízeních, a v její nabídce najdete řadu zajímavých filmů i seriálů, a to jak původní tvorby, tak i od věhlasných hollywoodských studií nebo nezávislých tvůrců Služba HBO GO přišla s výrazným zlevněním. Z původních 199 Kč měsíčně cena spadla na 129 Kč a nejedná se přitom o nějakou časově omezenou akci. Nová cena platí pro nové i stávající předplatitele. A jinak stále platí, že pro nováčky j

HBO GO - Recenze online videotéky

HBO GO: Novinky a tipy na listopad 2020 Kinobox

Užijte si kritiky oceňované seriály z originální produkce HBO, ty nejlepší filmy, seriály, dokumenty a další tituly. HBO GO jsou tisíce hodin zábavy na jednom místě. Ihned, jednoduše a bez reklamy. O tom, co a kdy si pustíte, rozhodujete sami. HBO GO® je služba, která je dostupná volně pro předplatitele HBO. HBO GO zahrnuje: - Všechny řady oceňovaných seriálů: Hra. HBO GO je videotéka od HBO, na které najdete až 800 filmů. Užijte si širokou nabídku těch největších filmových pecek a žánrů. A pokud vám to bude málo, můžete se pustit do dalších 4 000 dílů seriálů RECENZE: Ze seriálové novinky Love Life nový Sex ve městě nebude 25. června 2020 O hledání lásky v ulicích New York City toho bylo natočeno už tolik, že lze jen těžko pochopit,.. Jaké jsou aktuálně nejoblíbenější filmy na HBO GO? Představujeme žebříček patnácti snímků, které jsou momentálně nejsledovanější na HBO GO v Česku. Rozhodně zajímavější uskupení, než v případě konkurenční služby. 15. Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje Farmářský chlapec jménem Luke Skywalker zjistí, že použitý robot, kterého si nedávno. Stáhnout do Xboxu aplikaci GO player a spárovat ji s vaším telefonem, kde máte HBO Go aplikaci. V mobilu (a nejenom tam) totiž oficiální aplikace funguje bez problémů. S tím, že se jedná o neoficiální aplikaci, schází CZ dabing u zahraniční tvorby, ale české titulky fungují a česká produkce HBO jde v našem jazyce

HBO GO v říjnu 2020: nejlepší nové filmy a seriály TV Frea

1. HBO GO v Gogen TV Příspěvek od Snake » 19 pro 2017 00:22 Zdravím, chci se zeptat jestli je možný na TV 55 Gogen TVF 55N369 TWEB mít aplikaci HBO GO
  2. Americká kabelová televize HBO vtrhla na bitevní pole streamovacích služeb v roce 2010 pod názvem HBO GO. Za jednu dekádu si tato služba vybudovala solidní základnu odběratelů a podstatně rozšířila svou knihovnu filmů a seriálů, přičemž mnohé z nich pochází přímo z vlastní produkce HBO. A protož
  3. HBO GO: cena a program. HBO (Home Box Office) je televizní stanice, která byla založena už v roce 1972, brzy tedy oslaví 50 let své existence. Vysílání je rovněž zpoplatněné, přičemž právě HBO je kanálem, jež se dlouhodobě soustředí na vlastní tvorbu, ačkoli jej v tomto ohledu poslední dobou stíhá právě Netflix
  4. gové platformy nabízí spoustu skvělých a nových seriálů. Prohrabali jsme se aktuální nabídkou a vybrali to nejlepší, co teď můžete - a měli byste - vidět. Třeba španělské drama Vlast na HBO je opravdu něco
  5. 4K QLED televize s rozlišením 3840 × 2160 o úhlopříčce 216 cm (85 ), HDR, tuner DVB-T/T2 (HEVC/H.265)/C/S/S2, Wi-Fi, Bluetooth, DLNA, HbbTV, přehrávání z USB, záznam vysílání na USB, Timeshift, Smart Things, hlasové ovládání (AJ), webový prohlížeč, O2 TV, Netflix, Skylink Live TV, HBO GO, Skylink Fastscan, dekodér Dolby.

Doposud zatím HBO GO sloužilo pro testovací účely. Smart Comp. ho nabízí svým zákazníkům exkluzivně jako vůbec první v republice. Na výběr je tedy z operátorů pouze HBO GO VIP (náš případ) a Netbox, následuje e-mail a heslo. V případě, že jste tu poprvé, je vyžadován i rok narození, pohlaví a PSČ Druhá řada italského seriálu Geniální přítelkyně, jejíž první epizody jsou nyní k vidění na české HBO GO, přibližuje další fázi dlouholetého a komplikovaného vztahu dvou neapolských dívek. Na pozadí se zároveň odvíjejí překotné proměny italské společnosti druhé poloviny 20. století V jednom z našich minulých článků jsme si představili některé z nejlepších seriálů z nabídky streamovací služby HBO GO. Dnes vám přineseme tipy na zajímavé filmy a dokumenty, pocházející přímo z produkce společnosti HBO, a to jak tuzemské, tak i zahraniční HBO ale zareagovalo zlepšením přístupu k jeho službě HBO Go. Netflix je také jedním z mála zdrojů kvalitního 4K obsahu. Podíváme se na klady, zápory, rozdíly mezi službami, na to, co se od začátku roku změnilo Recenze Telly: Naše zkušenosti s internetovou televizí, cena, podmínky a jak získat slevu až 4 320 Kč. Sobota, 25. července 2020, Lenka Chládková Pod značkou Telly se skrývá hned několik velmi užitečných služeb - internet, volání a televize. Telly u nás není žádným nováčkem, na českém trhu působila už od roku 2006 jako DIGI TV

Pokud HBO GO používáte na zařízeních s Androidem či iOS, tak máte bohužel smůlu. Na počítačích či tabletech s Windows lze data šetřit jednoduchým pluginem do internetového prohlížeče. Stačí jen kliknout na ikonku pluginu, zvolit kvalitu videa a sledovat. Plugin HBO GO Quality Enforce Hbo Go je internetový archiv filmů a seriálů. Zdarma si jej může na celý měsíc vyzkoušet každý. Recenze popíše, jak probíhá přihlášení do HboGo, registrace, aktivace a další nastavení. Protože jsem si koupil nový notebook, podařilo se mi získat kupó

Vodafone slibuje, že do konce dubna 2020 se v menu služby objeví položka Videotéka HBO OD, která bude obsahovat většinu titulů z HBO GO. Další 2 fotografie Pokud se na hlavní obrazovce posunete pomocí šipek na ovladači směrem dolů, rozbalí se další doporučení na pořady na míru podle vašeho vkusu Předplatné HBO GO na 1 měsíc ZDARMA-CZ na www.alza.cz. Veškeré informace o produktu. Hodnocení a recenze HBO GO na 1 měsíc ZDARMA-CZ od ostatních.. Univerzální aplikace Horizon GO od HBO je konečně ke stažení pro mobily i počítače. Tipy a návody pro nastavení, formátování, mobilních telefonů. Recenze, doporučené aplikace a hry, zálohování a synchronizace. Forum a online poradna. App Novinky Nepostradatelné.

HBO GO: Novinky a tipy na říjen 2020 Kinobox

1. Do HBO GO se snadno a rychle zaregistrujete z mobilní aplikace nebo jakéhokoli prohlížeče. Předplatitelé HBO skrze televizního operátora si mohou aktivovat HBO GO rovnou z aplikace. Získejte neomezený přístup ke všem oblíbeným seriálům z produkce HBO a sledujte ty nejlepší filmy, seriály a pořady pro děti online. HBO GO je streamovací službou kanálu HBO a nabízí.
  2. re: hbo go Příspěvek od fotolaik » 26 pro 2017 14:18 pouzivam nekolik let. je to takovy doplnek k Netflixu a jinym zdrojum. mam to zdarma v rámci programu, ktere si platim. serialu a filmu mnoho, z meho pohledu treba 30% pouzitelnych, samozrejme nektere serialy nemaji zatim nejnovejsi rady, ktere je potreba sehnat jind
  3. Netflix vs HBO GO. Jak si stojí Netflix v porovnání s dalšími službami a konkurenty v Česku? Jeho největším konkurentem u nás je (a bude) HBO GO. V následující přehledu nabízíme jednoduché srovnání. Výhodou HBO je možnost spojit si ho s nabídkou kabelových operátorů (UPC, O2), ale i možnost objednat samostatně
  4. Téma hbo go na wiki.e15.cz. Přečtěte si veškeré aktuální informace o tématu hbo go - nejnovější články, aktuality, fotografie, videa. Kompletní zpravodajství na wiki.e15.c
  5. Od loňského listopadu může videopůjčovnu HBO Go používat kdokoliv, firma konečně přestala vázat předplatné k televizním kanálům HBO. Fanoušci Hry o trůny, Westworldu nebo Silicon Valley si teď navíc mohou dopřávat nášup nových dílů ještě levněji. HBO Go nově stojí 129 Kč místo původních 199 Kč
  6. Přečtěte si o tématu HBO go. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem HBO go, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu HBO go
  7. Diskuze pod článkem: Prime Video už u nás působí čtyři roky, oproti konkurenčním službám ale vždy nabídl méně obsahu a ještě slabší lokalizaci. To by se ale brzy mohlo změnit. Dle informací facebookové stránky Netflix CZ + SK Fans chce Amazon ve velkém přinés

Recenze: Mělas to vědět je poctivá detektivka s herci

PODCAST: O novinářských screenerech a recenze novinek HBO a Netflixu Pandemie nás zavřela doma a dala nám čas nakoukat nové filmy seriály, které se objevily na Netflixu a které se teprve objeví na HBO v průběhu listopadu. Projeďte si s námi filmové a seriálové novinky Vyzkoušeno YouTube, HBO GO. Je tato recenze užitečná? Ano (5) Ne Ověřený zákazník. Přidáno: 7. února 2020. Zakoupeno v CZC.cz. 60% Hodnocení produktu: 60%. Doporučuje produkt. jeden z mála settopboxů s Androidem; i po aktualizaci firmware se občas zasekává. Podlehněte službě HBO GO! Sledujte přes internet ty nejlepší filmy, seriály nebo dokumenty a to přímo ve svém pořítači, televizi, tabletu i mobilu. Pro zákazníky Skylink s balíčky HBO Standard a HBO Maxpack a Komplet. Získat HBO GO . Mohlo by vás také zajímat z nabídky Skylink HBO Go funguje v počítači, na mobilu se systémem Android nebo iOS a také na televizích Samsung a LG, které mají funkci Smart TV. Digitální videopůjčovny. Nejblíže tomu, jak funguje klasická videopůjčovna, jsou online videotéky. Jednou z nich je Alza Media. Funguje na stejném rozhraní jako její mateřský e-shop

Přehrávání z HBO GO se občas kousne. Je tato recenze užitečná? Ano Ne Vladimír. Přidáno: 2. listopadu 2018. Zakoupeno v ALFA.cz. 100% Hodnocení produktu: 100%. Doporučuje produkt. Neskutečná věcička. Funguje naprosto perfektně, stahuji TV programy, videa zobrazení skvělé. Funguje jak s WiFi sítí 2G, tak i 5G Z počátku bylo nutné box pravidelně restartovat, po upgrade systému vše běží jak má. Netflix, HBO GO, youtube i internetová televize běží bez problémů, po dokoupení ovládačů lze hrát i jednoduché hry. Rovněž googlecast funguje relativně dobře. Je tato recenze užitečná? Ano (1) N Google po roce představil nástupce svého Chromecastu a jasně nám ukázal, jakým směrem se bude toto zařízení do budoucna ubírat.Do doby, než se nám oficiálně představil Google Chromecast s Google TV jsme toto zařízení brali pouze jako možnost streamovat obsah z počítače, tabletu, telefonu či jiného zařízení právě do televize, monitoru či jiného zobrazovadla V ČR konečně máme streamovací služby, které nabízí filmy a seriály. Asi nejpoužívanější je u nás HBO Go, ale využít můžeme už i v USA populární Netflix.Jako dlouhodobý uživatel HBO Go začínám být však na streamovací služby naštvaný a začínám si říkat, že asi bude lepší předplatné zrušit a spolehnout se jen a pouze na pirátské zdroje

178 Warneři pohřbívají kina! Duna, Suicide Squad či nový Matrix míří na HBO Max 26 Van Helsing se vrací 23 David Lynch míří na Netflix 19 Disney a Netflix drtí konkurenci na poli franšíz 50 Téma: 10 nejlepších filmů dekády podle Rimsyho 100 Pán prstenů: Návrat krále: V.I.M. 46 Free Guy a Hercule Poirot letos do kin nedorazí. Kdy to zabalí Wonder Woman? 15 Téma: 10. Téma HBO Go na e15.cz. Přečtěte si veškeré aktuální informace o tématu HBO Go - nejnovější články, aktuality, fotografie, videa. Kompletní zpravodajství na e15.c Společnost HBO zveřejnila žebříček deseti nejsledovanějších snímků na své platformě HBO GO mezi českými a slovenskými diváky za poslední měsíc roku 2019. Žebříčkům vévodí Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny a jednotlivé díly Harry Pottera , které byly v prosinci/decembru na HBO GO přidány HBO Go si už můžete pořídit i bez operátora. Bude více konkurovat Netflixu? RECENZE: Poco F2 Pro - bestseller, kterým si Xiaomi samo vypálilo rybník ** Výbavou se vyrovná vlajkovým modelům řady Mi ** Je však o mnoho tisíc levnější a nabízí Dual SIM ** Kompromisy ale čekejte od foťáku Warner Bros., mateřská firma společnosti HBO právě oznámila dvě zásadní novinky. V USA začátkem léta spustila novou službu HBO Max. Spojuje v sobě dosavadní HBO Now, HBO Go a exkluzivní obsah studií Warner Bros. Patří sem například práva na kompletní svět Pána prstenů, Harryho Pottera, DC Comics nebo i seriál Přátelé

Online videotéky 2020 → Srovnání Netflix, HBO GO, Google

Všechny informace o produktu Televize Hyundai FLR 32TS611, porovnání cen z internetových obchodů, hodnocení a recenze Hyundai FLR 32TS611 Pro Českou republiku je v tuhle chvíli dostupná streamovací služba HBO Go.HBO Max by měl tuto platformu rozšířit, nabídnout větší obsah a zaměřit se více na doporučování sledování z hlediska lidského faktoru. České seriály z produkce HBO jako třeba Pustina nebo Hořící keř by se tak mohly dostat k více zahraničním divákům

HBO GO Jak připojit k TV - poradna Živě

1. Recenze: Artemis Fowl jako opulentní fantasy pohádka. Potenciál knižní předlohy zmizí ve ztracenu Eva Müllerová Srp 11, 2020. Letní Star Wars maraton na HBO GO: Ať Vás provází Síla! Eliška Bartlová Čvc 17, 2020
  2. Cenou za předplatné HBO GO vrací úder a válcuje Netflix. A to i přes to, že od listopadu 2019 zdražil z původních 129 Kč na 159 Kč. Stále se ale jedná o nižší částku než nejlevnější varianta tarifu od Netflixu. HBO GO umožňuje v základu souběžné spuštění služby na dvou různých zařízeních
  3. Všechny informace o produktu Televize JVC LT-32VF52L, porovnání cen z internetových obchodů, hodnocení a recenze JVC LT-32VF52L
  4. - Proměňte vaši televizi ve Smart TV a využívejte výhody operačního systému Android 9 Pie - Vybírejte si v obchodě Google Play z tisíců aplikací, včetně Netflix, YouTube, HBO GO nebo Kodi - Užijte si sledování vašich oblíbených filmů ve špičkové kvalitě 4K Ultra HD rozlišení - Podpora vysokého dynamického rozsahu HDR 10 pro lepší jas, kontrast a barv

HBO GO. Pokud máte ve své televizi předplacené HBO, můžete využívat zdarma také archiv HBO GO, stačí se registrovat u svého poskytovatele. HBO GO stahujte zde . Český TV Program . Úplně nakonec jsme si nechali nejstarší Český TV program. Aplikace z naší dílny je ve Windows Phone Store od jeho začátků a je ZDARMA Důkaz o tom, že o některých věcech se skutečně nežertuje, nám podává nový seriál Špinavý prachy, jehož první epizoda si svou premiéru odbyla na HBO.My jsme měli příležitost s předstihem zhlédnout kompletní sérii, a tak se s vámi můžeme podělit o to, jak vlastně celý seriál dopadl.Už teď mohu prozradit, že jsem byl veskrze příjemně překvapen Recenze a hodnocení HBO GO má ve své produkci několik trháků, které dokáží přilákat uživatele jako Černobyl či Nula, nula, nula. Pro Netflix jsou také konkurencí pirátské servery a torrenty, které ale v minulém roce zaznamenaly velký ústup. Jak říká šéf Netflixu - Největší konkurencí je pro nás spánek Ostravská rodačka Petra Slováková se vrací s druhým dílem své urban fantasy série. Pokračování Střípků magie je syrovější, drsnější a mnohem propracovanější. Z dětské love story a boji dobra proti zlu se ale stává dospělácký příběh plný zlomených srdcí a prázdných, mrtvých očí

Recenze aplikace HBO GO do vašeho tabletu, mobilu nebo

1. Netflix vs. HBO GO: Která streamovací služba pro vás bude ..